ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

دوری و دوستی با ویواییان


سلامت باشید ایشالا
از ویواییها درخواست میکنم بیان حرفاشونو بهم بزنند.
من برای تقویت ویوا از دلم مایه گذاشتم.
اگه صوابی داشته بهش افتخار میکنم واگه باعث رنجشی شده
 شرمنده هستم از خدا و از اونهایی که رنجیده شدند.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین0021 چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

عجب آدم هستی معلومه کم کاری کردی چون باید از جون مایه میزاشتی
من که هر چند وقت یه بار میام تا زهرمو به اینجا بریزم[3AAS024:]

زودبه زودبیا.
انستیتو پاستور برات نقشه کشیده

ali چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

چرا؟!!

SsHhIiMmAa پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

ویواییها ( خودمو میگما :4: ) به وجود شخصی مثل شما در بینشون افتخار میکنن

میکردند شاید وصف حال بهتری باشه.
خدا لطفشو از دوستان ویوایی من کم نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد