ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

عزیمت شیعیان کفنپوش به سوریه جهت حفاظت ازحرم حضرت زینب ورقیه(س)

شیعه نیوز :
 
به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز»  در پی انتشار اخبار تهدید آمیز از سوی دشمنان خاندان رسالت مبنی بر انهدام حرم مطهر حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و حرم مطهر حضرت رقیه (سلام الله علیها) که موجی از اعتراض مسلمانان در منطقه را به دنبال داشت  جمع زیادی از شیعیان و محبین خاندان رسالت در اعتراض و به منظور صیانت و حفاظت از اماکن مقدسه در حال عزیمت به کشور سوریه میباشند .
 
در این گزارش آمده است که این گروهها از کشورهای پاکستان، هند، افغانستان، بحرین، عراق، لبنان و ایران به صورت مستقل و بدون هیچ گرایش سیاسی، و تنها به منظور حفاظت از اماکن مقدس مسلمانان به صورت قانونی وارد این کشور خواهند شد .
 
سخنگوی گروه اعزامی از پاکستان در گفتگوی با خبرنگار «شیعه نیوز» در اسلام آباد اعلام نمود گروهی که از کشور پاکستان به سوریه عزیمت خواهند نمود خود را « فداییان خاندان رسالت» نامیده و اعلام نموده اند تا آخرین قطره خونشان از حریم حرم اهل بیت (علیهم السلام) در کشور آشوب زده سوریه دفاع خواهند نمود .
 
در ادامه این گزارش آمده است تعداد این افرادی که تنها از کشور پاکستان قصد عزیمت به سوریه را دارند از مرز 300 نفر گذشته است . سخنگوی گروه « فداییان خاندان رسالت» اعلام نمود از ایت پس هر اقدام سلفی های وهابی نسبت به هتک حرمت به مقدسات شیعه را در تمامی نقاط جهان اسلام بی پاسخ نخواهند گذاشت .
 
شایان ذکر است برخی بزرگان با ارسال نامه اعتراض آمیز دولت سوریه را مسؤل محافظت از همه اماکن مقدسه مسلمانان در این کشور دانسته و از خواستار دقت نظر در این خصوص گردیده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد