ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

همسر سارکوزی با توزیع عکس‌های برهنه خودش، دولت و مجلس فرانسه را د

■ فرانسه: همسر سارکوزی با توزیع عکس‌های برهنه خودش، دولت و مجلس فرانسه را در مبارزه علیه حجاب یاری می‌کند!


3 تیر 1390

در فرهنگ فرانسه نیز مانند سایر ملل، همسر خوب و ایده‌آل کسی است که بتواند یار و مددکار شوهرش باشد. کارلا برونی (Carla Bruni  ) همسر سارکوزی نیز با انتشار عکس‌های برهنه از خودش و توزیع آنها حتی در فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها، شوهر و مجلس کشورش را در مبارزه علیه حجاب یاری می‌کند. او با همه‌ی آن چه از عقل، شعور، فرهنگ، شأنیت، شخصیت، حیثیت و ... دارد، به میدان آمده تا شوهرش را مورد حمایت‌های همسرانه‌ی خویش قرار دهد.

«iranpn.com  »: به گزارش خبرگزاری‌های متعدد و از جمله «stylelist  » و «pibillwarner  » و ...، به دنبال اقدام مجلس فرانسه مبنی بر ممنوعیت حجاب کامل برای زنان مسلمان مقیم فرانسه، کارلا برونی نیز با انتشار و توزیع عکس بسیار وقیخانه‌ای از بدن عریانش و توزیع آن در تمامی معابر، فروشگاه‌ها و برخی ادارات مانند پست و ...، به حمایت از دولت شوهرش و مجلس کشورش اقدام کرد.


این فضاحت و رذالت در حالی است که نام اسلام را حتی در ممنوعیت حجاب کامل، به همراه «تروریست» می‌آورند و یکی از علل ممنوعیت حجاب کامل را نیز ضرورت شناخته شدن در جهت مبارزه با تروریسم اسلامی بر می‌شمارند. لذا می‌توان نتیجه گرفت که از دیدگاه سیاستمداران و مقامات امنیتی فرانسه، اگر همه‌ی زنان فرانسه مانند همسر رئیس جمهورشان سارکوزی فقط با یک چکمه و انگشتر (عکس منتشر شده) در خیابان‌ها ظاهر شوند، دیگر هیچ عملیات تروریستی صورت نخواهد پذیرفت.

انتشار این عکس‌ها چنان فضاحتی به بار آورده است که سخنگوی واتیکان ناچار شد اعلام نماید که «واتیکان از سفر کارلا برونی استقبال نمی‌نماید».

بنا بر همین گزارشات، این تبلیغات گسترده در زمانی صورت می‌گیرد که مجلس سنای فرانسه، در حال تحریک اذهان عمومی و رأی‌گیری گسترده از آنها در ادارات و ...، برای اعمال ممنوعیت حجاب کامل است.

این خبرگزاری‌ها می‌افزایند: مسلمانان معتقد هستند که حجاب یک قانونی دینی آنهاست و با توجه به این که «اسلام» دومین دین فرانسه قلمداد می‌شود، آنها باید از آزادی کامل در انجام دستورات دینی خود برخوردار باشند و زنان مسلمان تأکید دارند که حتی اگر قانون منع حجاب کامل تصویب شود، آنان هم چنان به رعایت این حجاب (پوشیه) ادامه خواهند داد.

[اما در فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی، آزادی زنان فقط برای عریان شدن، فحشاء، بردگی ... و خلاصه مورد بهره‌وری رایگان مردان قرار گرفتن وجود دارد و حتی از ورود یک دانشجوی محجبه به دانشگاه یا دبیرستان و یا ارائه‌ی خدمات به او در ادارات دولتی و ... خودداری می‌کنند.]

این قانون در 13 ژوئیه در مجلس ملی به تصویب رسید، اما ابلاغ آن مستلزم تأیید مجلس سنا می‌باشد.

قانون ممانعت از حجاب کامل که بیشتر از سوی گردشگران خاورمیانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد گفته‌اند: تصویب این قانون به دلایل مختلفی ضرورت دارد که از آن جمله است:

الف – حصول اطمینان از رعایت برابری جنسی (؟!)

  ب – مسائل امنیتی

   ج – حفظ ارزش‌های سکولاری فرانسه

با توجه به منافات داشتن قانون منع حجاب با قوانین آزادی‌های فردی و اجتماعی در فرانسه، طرفداران ممنوعیت می‌گویند: «این بی‌قانونی، یک قانون است». لذا در فرانسه برای استفاده از پوشیه توسط زنان مسلمان، جریمه‌ی نقدی از 150 تا 180 یورو تصویب شده است.

به گزارش رویترز (Reuters  ) عکس‌های برهنه‌ی همسر سارکوزی در نیویورک از قدیم فروش بسیاری دارد. چنان چه عکس سیاه و سفید او رکوردی خوب در فروش داشت. کارلا برونی، که یک مانکن متأهل بود، در سن 42 سالگی و پس از یک دوره روابط عاشقانه با سارکوزی از شوهرش طلاق گرفت و همسر وی گردید.

این زن ایتالیایی ضمن اشتهای شدیدش به ثروت، از هیچ اقدامی برای کسب درآمد و از جمله فروش عکس‌های عریان و نیز عقد قراردادهای تبلیغاتی برای کالاهای متفاوت نیز ابا و حیا نمی‌کند. لذا آخرین قرارداد او با شرکت خودروسازی لانچا (Lancia  ) بسیار مورد اعتراض مردم فرانسه قرار گرفت. البته شاید نزدیک بودن زمان طلاق نیز او را در دوراندیشی معاش فعال‌تر نموده است.

 

در هر حال هر کشور، فرهنگ و حکومتی تعاریفی از آزادی، زن، حقوق، امنیت، ارزش‌های فرهنگی و ... دارد و برای تحقق آنها تلاش می‌کند. و این هم نمودی از فرهنگ پیشرفته و دمکراسی کامل فرانسوی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد