ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

نجات پیرزن خفاشی بعد از 27ساعت آویزان ماندن از سقف

نجات پیرزن خفاشی بعد از 27ساعت آویزان ماندن از سقف

سرویس: اجتماعی - حوادث
1390/04/12

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: اجتماعی - حوادث

دپارتمان آتش‌نشانی انگلستان از نجات پیرزنی خبر داد که به مدت 27 ساعت از سقف زیرزمین محل سکونتش آویزان بود.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «جوآن ای‌بورن» 86 ساله دراین‌باره به رسانه‌های رسمی انگلستان یادآور شد: روز گذشته به زیرزمین محل سکونتم رفته بودم تا جعبه تقسیم برق را کنترل کنم که ناگهان پایم از روی نردبام لغزید.

این پیرزن 86 ساله در ادامه به روزنامه دیلی‌میل خاطرنشان کرد: لغزیدن از روی نردبام باعث شد تا دستم به جعبه تقسیم برق برخورد کرده و قطع شود. این حادثه باعث شد تا از پا آویزان شوم. این وضعیت به مدت 27 ساعت به طول انجامید. البته در نهایت توسط یکی از دوستانم که نگرانم شده بود، نجات پیدا کردم.

به گزارش ایسنا، در گزارش رسانه‌های رسمی انگلستان آمده است که این زن پس از گذشت حدود دو و نیم روز آویزان ماندن از سقف توسط ماموران آتش‌نشانی نجات یافت و هم‌اکنون در بیمارستانی در منطقه «ایپسویچ» بستری است.

یکی از دوستان این پیرزن هم دراین‌باره افزود: هنگامی‌که «جوآن» را در حالت آویزان از سقف دیدم فکر کردم که با یک زن خفاش مواجه شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد