ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

تبانی در فوتبال کره جنوبی، لیگ این کشور را به تعطیلی می کشاند

 تاریخ انتشار : 11/04/1390 - 14:10
یک مقام ورزش:
تبانی در فوتبال کره جنوبی، لیگ این کشور را به تعطیلی می کشاند
تهران- یک مقام ورزش کره جنوبی تهدید کرد، درصورتی که رسوایی تبانی دیگری در فوتبال این کشور اتفاق بیفتد، لیگ حرفه ای فوتبال کره جنوبی در معرض تعطیلی قرار خواهد گرفت.
تبانی در فوتبال کره جنوبی، لیگ این کشور را به تعطیلی می کشاند
به گزارش خبرگزاری فرانسه، از چند هفته پیش جنجال تبانی، لیگ کره جنوبی را تکان داده است. تاکنون 10 بازیکن با اتهامات کیفری روبرو شده اند، یک بازیکن با اتهام دادستانی نظامی نیز مواجه است. یک بازیکن دیگر در این ماجرا نیز اقدام به خودکشی کرد.

'پارک سون کیو' معاون وزیر ورزش کره جنوبی بعد از مذاکره با 16 نماینده باشگاهها و مسئولان لیگ این کشور گفت: در آینده تیم هایی که بازیکنانشان در تبانی نقش داشته باشند از رقابتها اخراج می شوند.
وی نسبت به تعطیلی لیگ کره جنوبی نیز هشدار داد.
وی افزود: قرار است تحقیق در مورد رسوایی کنونی تا هفتم ژوییه تکمیل شود.
چوی سونگ کوک مهاجم سابق تیم ملی این کشور چند روز پیش اعتراف کرد، سال گذشته هنگام بازی برای برای تیم فوتبال ارتش در باخت عمدی در مسابقات نقش داشته است.
چوی 28 ساله که اکنون در تیم سووون سامسونگ بلووینگز بازی می کند معروفترین بازیکن در بین این افراد است.
از 11 بازیکن متهم شده همه بجز یکی تا پایان عمر از لیگ فوتبال کره جنوبی محروم شدند. آنها متهم هستند در ازای دریافت پول از دلالان ، اجازه دادند تیم آنها ببازد.
به منظور ریشه کنی تبانی و سایر فعالیتهای غیرقانونی در کره جنوبی تقریبا تمام بازیکنان فوتبال، مربیان ، داوران و مسئولان تعهدنامه ای را در این زمینه امضا می کنند. مسئولان لیگ نیز از بازیکنان خواسته اند با معرفی خود مجازات های سبک دریافت کنند.
شایعات زیادی در مورد تبانی در لیگ کره جنوبی مطرح است. به گزارش روزنامه های این کشور،باشگاههای فوتبال برای مخفی کردن این رسوایی ها، بازیکنانی را که از سال گذشته در تبانی نقش داشته اند، بی سرو صدا اخراج می کنند.
سایت های قمار آنلاین که بسیاری از آنها را باندهای خلافکار در کره جنوبی و چین می گردانند و رشد تصاعدی نیز داشته اند، برای بازیکنان فوتبال بسیار اغواکننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد