ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

دوزخی بودم ببخشیدم....

کَس نمیداند ز من جز اندکی.....وز هزاران جرم وبدفعلی یکی

من همی آن دانم و ستّار من.........جرم ها و زشتی کردار من

هر چه کردم جمله ناکرده گرفت.......طاعت ناورده آورده گرفت

 نام من درنامه پاکان نوشت.......دوزخی بودم ببخشیدم بهشت

عفو کرد آن جملگی جرم وگناه.....شدسفید آن نامه و روی سیاه

آه کردم چون رسن شد آه من.....گشت آویزان رسن درچاه من

آن رسن بگرفتم وبیرون شدم.....شاد و زفت وفربه وگلگون شدم

در بن چاهی همی بودم نگون......در دو عالم هم نمی گنجم کنون

آفرین ها بر تو بادا ای خدا.......ناگهان کردی مرا از غم جدا

گر سر هر موی من گردد زبان.....شکر های تو نیاید در بیان

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین۰۰۲۱ دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

خوبه فقد یکم تو هم نوشتی یکم فاصله بدی بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد