ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

هشدار به سیگاری‌ها: کشف ابتلائات ویروس (HPV) و تأثیر مستقیم بیمار

■ هشدار به سیگاری‌ها: کشف ابتلائات ویروس (HPV) و تأثیر مستقیم بیمارهای دهان بر قوا و روابط جنسی

3 اسفند 1389

اخیراً محققان دانشگاه «Wisconsin  » ایالات متحده به تازه‌هایی در زمینه‌ی رابطه دهان و روابط جنسی و تأثیر سوء سیگار و مشروبات الکلی بر دهان و بالتبع روابط جنسی دست یافته‌اند.

 

«iranpn.com  »: محققان دریافته‌اند که نه تنها بیماری‌های دهان تأثیر سوء مستقیمی بر قوای جنسی دارد، بلکه مصرف دخانیات و یا نوشیدنی‌ها الکی سبب ابتلا به بیماری «پاپیلومای انسانی» (HPV  ) می‌گردد که قوای جنسی را به سرعت کاهش می‌دهد و سبب ابتلا به بیماری‌ها شدید می‌گردد. بنا به گزارش محققان این دانشگاه، مسبب اصلی افزایش سرطان گلو در چند دهه‌ی گذشته نیز مصرف سیگار و الکل سنگین است.


در گزارش محققان دانشگاه «Wisconsin» آمده است: سرطان دهان و گلو در گذشته به مردان سالمندانی اختصاص داشت که مصرف دخانیات و الکل بالایی داشتند، اما هم اکنون این بیماری در نزد مردان جوان نیز به صورت فزاینده مشاهده می‌گردد.

استاد «Maura Gillison» از دانشگاه اوهایو می‌گوید: دانشمندان معتقدند که گونه‌های متفاوتی از «HPV» نیز در انواع بیماری‌های مقاربتی دیده شده است. وی افزود: توتون نقش بسیار مؤثری در ابتلا به این ویروس و نیز توسعه‌ی سرطان سر و گردن ایفا می‌کند. وی افزود: داده‌ها نشان می‌دهد که احتمالاً «HPV» سبب رشد سرطان دهان در سرتاسر جهان بوده است.

دکتر «Gregory Hartig» جراح گوش و حلق و استاد دانشگاه ویسکانسین نیز در کنفرانس انجمن آمریکایی پیشبرد علوم در واشنگتن اظهار داشت: هنوز نمی‌دانیم چه رابطه‌ی مستقیمی بین دهان و قوای جنسی برقرار است، اما داده‌ها نشان می‌دهد که بیماری‌های دهانع به ویژه در جوانان، تأثیر سوئی در قوا و روابط جنسی آنان گذاشته است.

بنا بر همین تحقیقات، عامل اصلی بیش از 70 درصد سرطان‌های دهانه‌ی رحم، همین ویروس «HPV» است. علاوه بر آن، این ویروس [که از دخانیات و مصرف الکل ایجاد می شود] سبب بیماری سرطان آلت تناسلی، مقعد و فرج نیز می‌گردد. این تحقیقات نشان داده است که «HPV» ابتلا به عفونت و زیگیل تناسلی را 16 بار و خطر ابتلا به سرطان دهان و گلو را 14 بار افزایش می‌دهد.

بر اساس این تحقیقات روابط جنسی دهانی یکی از علل شیوع ویروس «HPV» می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد