ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

افشای جاسوسی"نوکیا"علیه چین درگزارش هیات مدیران خبررسانی آمریکا

■ افشای جاسوسی "نوکیا" علیه چین در گزارش هیات مدیران خبررسانی آمریکا


3 دى 1389

هیات مدیران خبررسانی آمریکا برای پیشبرد برنامه‌های خود، در گوشی‌های نوکیای فروخته شده به چین، دستگاهی نصب کرده که تاکنون صدها هزار کاربر برنامه‌های صدای آمریکا را از طریق آن دانلود کرده‌اند.

 

«Iran pn»: به گزارش فارس، شورای دولتی پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون آمریکا (BBG) که دیپلماسی رسانه‌ای دولت آمریکا را طراحی می‌کند، در بودجه مالی سال 2011 خود به کنگره مبلغ 768 میلیون و 778 هزار دلار درخواست کرده است.

فصل سوم این گزارش به عملیات‌های خبررسانی بین‌المللی آمریکا اختصاص دارد که به تشریح مباحث مربوط به هدایت این سازمان، صدای آمریکا، دفتر خبررسانی کوبا، خدمات مهندسی و فنی، و مدیریت و پشتیبانی اداره خبر رسانی بین‌المللی (بی‌بی‌جی) پرداخته است.


خبرگزاری فارس به منظور آگاهی بخشی به مخاطبان خود متن کامل این گزارش را در چند قسمت منتشر می‌کند، آنچه در پی می‌آید بخش‌ پایانی فصل سوم این گزارش است که جزئیات برنامه‌ها و اهداف دفتر مدیریت و پشتیبانی اداره خبررسانی آمریکا اختصاص دارد.

 

وظایف "اداره خبررسانی بین‌المللی " عبارتند از: ارائه منابع انسانی، فرصت‌های شغلی مساوی، تدارکات، امنیت، تکنولوژی اطلاعات، مدیریت اجرایی، گرافیک، تحقیق، برنامه‌های سردبیری، آموزش، و خدمات ارزشیابی برنامه‌های پخش شده برای کارکنان هیأت مدیران خبررسانی، صدای آمریکا، و رادیو/ تلویزیون مارتی.

 

این سازمان همچنین: بازاریابی، امور مربوط به خدمات پخش و جایگذاری برنامه‌ها را برای تمام سازمان‌های زیرمجموعه هیأت مدیران خبررسانی انجام می‌دهد، و نیز یک شبکه جهانی از سایت‌های فرستنده و سیستم گسترده‌ای از فیبرهای نوری و ماهواره‌های اجاره‌ای و همچنین یک سیستم پخش اینترنتی در حال توسعه را مدیریت می‌کند.

 

دفاتر زیر مجموعه ریاست بخش پشتیبانی و مدیریت اداره خبررسانی بین‌المللی عبارتند از:

 

دفتر مدیریت اداره خبررسانی بین‌المللی، رهبری و رهنمودهای لازم را برای مدیریت اداره خبررسانی بین‌المللی ارائه می‌کند. این دفتر همچنین با "دفتر بازرسی کل " و "دفتر پاسخگویی دولت " ارتباط برقرار کرده و همچنین مدیریت سوابق و فرم‌ها، سیستم هدایتی سازمان، پست، چاپ و دیگر خدمات مربوطه اجرایی و مدیریتی را بر عهده دارد.

 

دفتر سیاستگذاری، برنامه‌های سردبیری و دیگر برنامه‌های روزانه رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی شامل سیاست‌های رسمی دولت آمریکا را برای استفاده در تمام سرویس‌های زبان‌های خارجی صدای آمریکا ارائه می‌کند.

 

دفتر حقوق مدنی، به کارکنان خدمات مشاوره‌ای ارائه کرده، تحقیقات انجام داده و تصمیمات نهایی سازمان در مورد شکایات مرتبط با "فرصت‌های شغلی برابر " را اعلام می‌کند. دفتر حقوق مدنی رهنمودهایی نیز برای مدیران هیأت مدیران خبررسانی ارائه می‌کند تا تصمیمات استخدامی آنها خالی از هرگونه ملاحظات نژادی، رنگ‌پوست، جنسی، تمایلات جنسی، ملیت، سن، ناتوانی فیزیکی، یا ترس از انتقام باشد. دفتر حقوق مدنی همچنین برنامه‌هایی برگزار کرده و در آنها تنوع قومی بالای سازمان و دستاوردهای زنان و مردانی که متعلق به فرهنگ‌ها و قومیت‌های متنوعی هستند، جشن گرفته می‌شود.

 

دفتر منابع انسانی خدمات مدیریتی پرسنلی در سراسر جهان را انجام می‌دهد. دفتر منابع انسانی سیاست‌ها و برنامه‌های پرسنلی را در راستای برآورده ساختن نیازهای ویژه خبررسانی بین‌المللی تدوین می‌کند. این برنامه‌ها و سیاست‌ها در حوزه استخدام و جایگزینی، مدیریت حقوق و منصب، روابط کارکنان، مدیریت عملکردها و مزایا، و آموزش و توسعه نیروی انسانی تدوین می‌گردند.

 

دفتر امنیت مسئول حفظ امنیت پرسنل، دارایی‌ها و مطالب طبقه‌بندی شده هیأت مدیران خبررسانی در سراسر جهان است. این دفتر همچنین باید اطمینان حاصل نماید که افراد استخدام شده بر اساس دستورالعمل‌های ذکر شده در قوانین اجرایی 10450 و 12968 گزینش شده‌اند و دارای صلاحیت امنیتی لازم برای مناصب مورد نظر هستند.

 

دفتر قراردادها، تمام قراردادهای مالی مرتبط با شبکه خبررسانی جهانی و دیگر عملیات‌های پشتیبانی خبررسانی را طرح، مدیریت و پیاده‌سازی می‌کند. دفتر قراردادها به عنوان مشاور اصلی اداره خبررسانی بین‌المللی در حوزه اعتبارها و توافقنامه‌های همکاری عمل می‌نماید. این دفتر مسؤول بررسی جنبه‌های تجاری اعتبارها و توافقنامه‌های داخلی و خارجی برنامه‌های کمک‌های فدرال است.

 

دفتر بازاریابی و جایگذاری، مسؤولیت بازاریابی و جایگذاری برنامه‌ها در ایستگاه‌های محلی FM،‌ موج متوسط و تلویزیونی، اینترنت، و رسانه‌های جدید شامل تلفن‌های همراه دارای امکانات اینترنتی و دیگر دستگاه‌های موبایل را بر عهده دارد. دفتر بازاریابی و جایگذاری با استفاده از تحقیقات بازاریابی، فنون پخش تجاری برنامه‌ها، و پیشرفت‌های حوزه رسانه‌های جدید، دسترسی خبررسانی بین‌المللی آمریکا به مخاطبین را توسعه می‌دهد. "بخش گرافیک " طراحی‌های گرافیکی و خدمات تصویری ارائه کرده و همچنین برنامه‌های هدایتی صدای آمریکا، برنامه‌های افزایش مخاطب و نیز اطلاعات وب‌سایت‌های صدای آمریکا را تدارک می‌بیند.

 

دفتر بازبینی عملکرد، مسئولیت بازبینی و سنجش محصولات تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی صدای آمریکا و دفتر خبررسانی کوبا را بر عهده دارد. دفتر بازبینی عملکرد، همچنین، تحقیقات بازاریابی و داده‌های دقیق و سروقت در مورد مخاطبین که برای تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌ها، پخش و بازاریابی ضروری هستند، را از طریق شرکت‌های خارج از سازمان تهیه می‌کند. دفتر بازبینی عملکرد از طریق تحلیل‌های خارج و داخل سازمان در مورد محتوا و نحوه ارائه برنامه‌ها، اطمینان حاصل می‌نماید که برنامه‌ها در راستای دستیابی به نقشه استراتژیک هیأت مدیران خبررسانی قرار دارند، مطابق با بالاترین استانداردهای ژورنالیسم خبررسانی بوده، در تطابق با قوانین قرار داشته، و همچنین نیازهای اطلاعاتی مخاطبین هدف را کاملا تأمین می‌نمایند.

 

اداره خبررسانی بین‌المللی در سال مالی 2009، "دفتر رسانه‌های جدید " را تأسیس نمود تا استفاده فزاینده صدای آمریکا از اینترنت، دستگاه‌های موبایل، رسانه‌های اجتماعی و دیگر پلت‌فرم‌های دیجیتالی را مدیریت نماید. این دفتر جدید بر اهمیت رسانه‌های آنلاین و دیجیتال برای اهداف هیأت مدیران خبررسانی تأکید کرده و حوزه اختیارات برای تصمیم‌گیری در مورد بودجه و اولویت‌های رسانه‌های جدید را تعیین می‌کند.

 

رویدادهای مهم و دستاوردهای برنامه‌ها در سال مالی 2009 و 2010

 

اداره خبررسانی بین‌المللی به منظور استفاده بهتر از تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های ارتباطاتی مدرن و نیز درگیرساختن جهان در گفت‌وگو درمورد آمریکا برنامه‌های زیر را پیاده نموده است:

 

* پیاده‌سازی یک پروژه راهنما برای آزمایش یک سیستم جدید مدیریت محتوا به نام "کلیک‌ابیلیتی ". وب‌سایت‌های زبان روسی، اسپانیولی و اردو وارد این پلت‌فرم جدید شده‌اند و دفتر رسانه‌های جدید یک وب‌سایت انگلیسی جدید طراحی نموده که در اختیار دیگر سرویس‌های زبان‌های خارجی صدای آمریکا و دفتر خبررسانی کوبا قرار می‌گیرد. واکنش کاربران بدین طرح جدید بسیار مثبت بوده و کاربری اصلاح شده این وب‌سایت‌ها مورد تحسین قرار گرفته.

 

* ایجاد یک وب‌سایت اجتماعی برای صدای آمریکا با عنوان myVOA.com. این وب‌سایت اطلاعات و اخبار را با ابزار کنش متقابل به مانند وبلاگ‌ها و مجامع اینترنتی ترکیب می‌کند.

 

* افزایش حجم ترافیک محصولات آنلاین صدای آمریکا، شامل افزایش 35 درصدی بازدید از وب‌سایت صدای آمریکا (VOANews.com) در سال 2009 نسبت به سال 2008 و ثبت رکورد حجم ترافیک در زمان اعتراضات به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران.

 

*‌ گسترش دسترسی به مخاطب از طریق رسانه‌های اجتماعی، شامل بیش از 25 کانال سرویس‌های زبان‌های خارجی آمریکا در یوتیوب، یک آرشیو بزرگ پادکست در "آی‌تیونز "، و تعداد فزاینده وبلاگ‌های فارسی، انگلیسی، ویتنامی، چینی و روسی. بسیاری از سرویس‌های صدای آمریکا اخبار را به تویتر نیز ارسال کرده و در فیس‌بوک صفحاتی برای خود ایجاد کرده‌اند.

 

*‌ عقد شراکت با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات موبایل در آفریقا و سرویس‌های پیام کوتاه در اندونزی.

 

*‌ همکاری بین شاخه چینی صدای آمریکا و شرکت نوکیا برای توزیع برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی در دستگاه‌های موبایل فروخته شده در چین. تاکنون صدها هزار کاربر، برنامه‌های صدای آمریکا را از طریق این دستگاه‌ها دانلود کرده‌اند.

 

* ایجاد وب‌سایتی به نام "یو‌اس‌ای 110 " (USA101.com) برای ارائه مطالبی که احتمال سانسور آنها توسط دولت چین بسیار کم است مانند برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی، برنامه‌های موسیقی آمریکایی و نیز یک مجله تلویزیونی به نام "ادیسه فرهنگی " .

 

به منظور توسعه ظرفیت فرستنده‌ها و دسترسی به مخاطبین در کشورهای با اولویت بالا فعالیت‌های زیر انجام گرفته‌اند:

 

** در ژانویه 2009، صدای آمریکا شروع به پخش برنامه‌هایی از فرستنده‌های قوی موج متوسط در کره جنوبی نمود، امواجی که تا اعماق کره شمالی نفوذ می‌کردند.

 

** "شرکت خبررسانی پاکستان " (PBC)، یک شبکه FM دولتی، شروع به پخش روزانه یک ساعت برنامه سرویس اردوی صدای آمریکا نمود. شرکت خبررسانی پاکستان خلاصه برنامه‌های سرویس پشتوی صدای آمریکا را نیز پخش می‌کند. "دفتر جایگذاری برنامه‌ها و بازاریابی " قصد دارد این فعالیت‌ها را از طریق همکاری با شرکت خبررسانی پاکستان، دولت پاکستان و وزارت امور خارجه از سر گرفته و توسعه بخشد.

 

** صدای آمریکا یک برنامه خبری جدید به زبان اسپانیولی به نام "ال‌موندو‌آل‌دیا " از کانال لاتین ام‌جی‌ام آغاز نمود. سرویس تلویزیونی کابلی و ماهواره‌ای ام‌جی‌ام تمام منطقه آمریکای لاتین و جنوبی را پوشش می‌دهد.

 

** اداره خبررسانی بین‌المللی با شش نماینده بزرگ رسانه‌ای برای پخش برنامه تلویزیونی "این‌فوکوس " در آفریقا به توافق رسیده است.

 

** اداره خبرسانی بین‌المللی به جایگذاری برنامه "فرای سرخط اخبار " در "جئو‌تی‌وی " پاکستان ادامه می‌دهد. "دفتر جایگذاری برنامه‌ها و بازاریابی " بازارها را زیر نظر گرفته و برای متنوع‌سازی جایگذاری‌ها با دیگر شبکه‌ها ارتباط برقرار می‌کند.

 

** اداره خبررسانی بین‌المللی توافقات بلندمدت خود با "رادیو تلویزیون افغانستان " (RTA) برای پخش برنامه‌های "تلویزیون آشنا " به زبان‌های اردو و پشتو در ساعات اوج جذب مخاطبین را ادامه می‌دهد. علاوه بر این، "دفتر جایگذاری برنامه‌ها و بازاریابی " در حال ارائه آموزش‌های رسانه‌ای و آموزش آگهی‌های تجاری برای "رادیو تلویزیون افغانستان " است.

 

** "دفتر جایگذاری برنامه‌ها و بازاریابی " با کمک اداره خبررسانی بین‌المللی و سرویس آفریقای صدای آمریکا، یک ایستگاه رادیویی در هارگسیا در سومالی راه‌اندازی نمود و انتظار می‌رود در سال مالی 2010 نیز یک ایستگاه موج FM در موگادیشو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

به منظور ارتقاء پخش برنامه‌ها از طریق تمام پلت‌فرم‌های مربوطه و نیز بهینه ساختن عملیات‌های پخش، فعالیت‌های زیر انجام گرفته‌اند:

 

*** شبکه توزیع جهانی اداره خبررسانی بین‌المللی نیازهای جدید حوزه خبررسانی را برآورده می‌سازد، این شبکه یک برنامه اطلاعاتی و خبری جدید برای دارفور پخش می‌کند که توسط شبکه‌های خبررسانی خاورمیانه تولید شده‌اند. شبکه توزیع جهانی همچنین فرستنده‌های هشت کشور را تقویت کرده است.

 

*** "دفتر جایگذاری برنامه‌ها و بازاریابی " مذاکراتی با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی چون "لایو‌استیشن " و "تی‌وی‌یو نت‌وورکز " آغاز نموده تا برنامه‌های تلویزیونی هیأت مدیران خبررسانی را به طور زنده پخش نمایند. دفتر آسیای شرقی و اقیانوسیه "دفتر جایگذاری برنامه‌ها و بازاریابی " در بانکوک کمک‌های لازم را برای شرکت صدای آمریکا در سرویس "اخبار در زمان درخواست " که توسط شرکت تلفن همراه "ای‌آی‌اس " تایلند پیاده می‌شود، ارائه نمود.

 

*** "دفتر جایگذاری برنامه‌ها و بازاریابی " قراردادی با "گروه رسانه اس‌ام‌اس " امضاء نمود تا برنامه‌های نهادهای خبررسان هیأت مدیران خبررسانی را از طریق 600 شرکت اوپراتور تلفن همراه در 200 کشور جهان توزیع نماید. یک آگهی تجاری مورد تأیید اداره خبررسانی بین‌المللی که در کنار این پیامک‌های قرار خواهد گرفت هزینه‌های این عملیات را تأمین خواهد نمود.

 

دفتر سیاست‌گذاری به منظور انجام مأموریت خود یعنی "انتشارا شفاف و کامل سیاست‌های آمریکا " فعالیت‌های زیر را انجام داده است:

 

**** افزایش تولید گزارش‌های سرمقاله‌ مانند برای سرویس‌های رادیویی صدای آمریکا. رئیس یکی از گروه‌های حقوق بشر آذری‌های ایران، در زمان ادای شهادت در کنگره، انتشار برخی از این گزارش‌ها را با آزاد شدن زندانیان ایرانی آذری توسط مقامات ایرانی، مرتبط دانست.

 

**** دفتر سیاستگذاری وب‌سایت خود را نیز بازسازی کرده و منبعی اصلاح شده برای کاربران سازمان و یا مخاطبین خارج از سازمان ارائه نموده است.

 

دفتر بازبینی عملکرد به منظور یکپارچه‌سازی کارکردهای پشتیبانی با استراتژی‌های خبررسانی و اهداف اجرایی، فعالیت‌های زیر را انجام داده است:

 

***** دفتر بازبینی عملکرد تاکنون نزدیک به 40 گزارش بازبینی در مورد سرویس‌های صدای آمریکا و دفتر خبررسانی کوبا انجام داده و به منظور بهبود برنامه‌ها 800 پیشنهاد مطرح کرده است. این بازبینی‌ها شامل ترجمه انگلیسی برنامه‌های منتخب برای سرویس‌های مهم، هستند. هم‌اکنون حوزه عمل بازبینی‌ها گسترش یافته و شامل عملیات‌های صدای آمریکا، دفتر مهندسی اداره خبررسانی بین‌المللی و "دفتر جایگذاری برنامه‌ها و بازاریابی " اداره خبررسانی بین‌المللی شده است.

 

***** دفتر بازبینی عملکرد توجه خود را علاوه بر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی معطوف به محتوای برنامه‌های پخش شده صدای آمریکا/ دفتر خبررسانی کوبا در پلت‌فرم‌های چند رسانه‌ای شامل وب‌سایت‌‌ها و دستگاه‌های موبایل کرده است. در سال مالی 2009، معیار ارزیابی تهیه شده برای برنامه‌های وب‌محور صدای آمریکا با موفقیت در بازبینی چند وب‌سایت، منجمله وب‌سایت‌های روسی و ونزوئلایی، مورد استفاده قرار گرفت. بدین ترتیب پیشنهادهایی مفید و سر وقت به سرویس‌هایی که تمرکز زیادی بر اینترنت دارند ارائه شد.

 

***** معیارها‌ی ارزیابی، استانداردها، روش‌های امتیازبندی و سایر فرآیندهای دفتر ارزیابی عملکرد در تطابق با استراتژی‌های هیأت مدیران خبررسانی در سال‌های 2013-2008 بروزرسانی می‌‌شوند. هم‌اکنون صدای آمریکا و دفتر خبررسانی کوبا موظف شده‌اند بر اساس تحقیقات اخیر و نیز استراتژی‌های هیأت مدیران خبررسانی برنامه‌های استراتژیک سه ساله تدوین نمایند.

 

***** بخش تحقیقات اداره خبررسانی بین‌المللی به مذاکره با شرکت‌های مشاوره‌ای/ تحقیقاتی ادامه می‌دهد تا تحلیل‌های مشروح‌ و پیشنگرانه‌ای در مورد ضریب نفوذ و آینده احتمالی پلت‌فرم‌های مختلف در کشورهای کلیدی هدف برای صدای آمریکا و اداره خبررسانی بین‌المللی، تهیه نماید. این امر کمک خواهد کرد یک پایگاه اطلاعاتی منسجم در مورد تکنولوژی‌های رسانه‌ای جدید ساخته شود. بدین ترتیب صدای آمریکا و دفتر خبررسانی بین‌المللی خواهند توانست تصمیماتی منطقی و بازار محور در مورد برنامه‌سازی و سرمایه‌گذاری در سیستم‌های جدید توزیع اتخاذ نمایند.

 

***** بخش تحقیقات اداره خبررسانی بین‌المللی مجموعه‌ای از مطالعات کیفی انجام داده است تا رفتار "اولین پذیرندگان " رسانه‌های جدید در بازارهای مورد علاقه صدای آمریکا/ اداره خبررسانی بین‌المللی/ هیأت مدیران خبررسانی، ‌شامل پاکستان، کنیا، نیجریه و اندونزی، را شناسایی نماید.

 

***** پرسشنامه‌های استاندارد تحقیقات مورد بازنگری قرار گرفته‌اند تا سؤالات مرتبط با رسانه‌های جدید نیز در آنها گنجانده شود و بدین ترتیب میزان نفوذ محصولات پخش شده صدای آمریکا از طریق روش‌های جدید و نیز تأثیر و کیفیت محتوای ارائه شده توسط ابزار دیجیتالی، مورد ارزیابی قرار گیرند.

 

***** دفتر کارمند مالی ارشد یک سیستم تدارکات و مدیریت مالی یکپارچه به نام "مومنتوم " را وارد چرخه فعالیت نموده است. به منظور پشتیبانی از این سیستم، دفتر قراردادها فرایندهای مربوط بدین سیستم را پیاده نموده و به کاربران و مدیران آموزش‌های لازم را ارائه نمود.

 

***** دفتر قراردادها با اجرای قراردادهای مختلف به مانند قراردادهای "پخش نامحدود " و "توافقات خرید پوششی " تغییراتی بوجود آورد تا زمان لازم برای تصویب قراردادها را کاهش دهد.

 

سازمان به منظور بهبود مدیریت سرمایه انسانی استراتژیک فعالیت‌های زیر را پیاده نموده است:

 

****** سازمان "برنامه جانشینی و سرمایه انسانی " را بروزرسانی و توسعه داده است. این برنامه توسط گروهی از مدیران سازمان و بر اساس داده‌های اخذ شده از مدیران سراسر سازمان پیش‌نویس شده بود.

 

****** در سال مالی 2009، 78 کارمند برای بازنشستگی پیش از موعد تعیین گردیدند تا بدین ترتیب هزینه‌ها کاهش یافته و مهارت‌های موجود در محیط کاری دوباره شکل‌دهی شوند. اختیارات هیأت مدیران خبررسانی برای اعطای بازنشستگی پیش از موعد در 30 سپتامبر 2009 پایان یافت. سازمان خواهان تمدید این اختیارات در سال‌های مالی 2010 و 2011 است.

 

****** بودجه‌های آموزشی با مشاوره صدای آمریکا و دیگر نهادهای اختصاص داده شدند. آموزش خبررسانی شامل آموزش در حوزه نوآوری‌های تلویزیونی و اینترنتی نیز شد.

 

اهداف اجرایی سال مالی 2011

 

دفتر "مدیریت و پشتیبانی " اداره خبررسانی بین‌المللی به هدایت عناصر مختلف اداره خبررسانی بین‌المللی و یکپارچه‌سازی کارکردهای پشتیبانی شامل خدمات پرسنلی، آموزش، برنامه‌های فرصت‌ها شغلی برابر، امنیت، تدارکات، بازاریابی، جایگذاری برنامه‌ها، ارزیابی برنامه‌ها، و تحقیقات، با تووجه به استراتژی‌ها و اهداف اجرایی زیر ادامه خواهد داد:

 

- بهبود فرایندهای کسب دارایی و نظارت در سازمان با هدف صرفه‌جویی 4 درصدی در قرادادها.

- پشتیبانی از تمام برنامه‌ها با پخش مناسب برنامه‌ها و ابزار مدیریتی اجرایی.

- افزایش آگاهی‌رسانی در مورد برنامه‌های هیأت مدیران خبررسانی در بازارهای مهم از طریق تبلیغات و آگهی‌های تجاری.

- استفاده از تحقیقات به منظور مشخص ساختن مخاطبین هدف مناسب؛ رسانه‌های ترجیحی، شامل تلویزیون؛ و فرمت‌ها و محتوایی که در نظر مخاطبین جذاب هستند.

- ایجاد فایروال و و ارزیابی مداوم کیفیت برنامه‌ها بر اساس ژورنالیسم خبری مدرن از طریق بازنگری‌ سالیانه عملکردهای تمام سرویس‌های خبررسانی.

- تأمین نیروی کاری سریع، ماهر، متنوع و باانگیزه لازم برای تحقق اهداف و مأموریت هیأت مدیران خبررسانی.

 

افزایش‌های برنامه‌های سال مالی 2011، توسعه FM، و رسانه‌های جدید و دیجیتالی (1.6 میلیون دلار)

 

هیأت مدیران خبررسانی پیشنهاد می‌کند توانایی‌های این سازمان در حوزه بازاریابی و توزیع محوا در پلت‌فرم‌های متعدد افزایش یابد تا کاربران شبکه موبایل بتوانند، علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از مکان یا دستگاه یا فرمت، به وب‌سایت‌های سرویس‌های زبانی چند رسانه‌ای جذاب در تلفن‌های همراه دسترسی یابند.

 

کاهش‌های برنامه‌های سال مالی 2011

 

درخواست بودجه سال مالی 2011 اداره خبررسانی بین‌المللی شاهد کاهش در هزینه‌های خدمات قراردادی از طریق بهبود عملکردها (0.1 میلیون دلار) و کاهش هزینه‌های عملیاتی (0.1 میلیون دلار) است.

 

هیأت مدیران خبررسانی بودجه درخواستی اداره خبرسانی بین‌المللی را در سال مالی 2011، 48.8 میلیون دلار اعلام کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد