ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

استفاده از دختران ایدزی توسط اسرائیل

■ استفاده از دختران ایدزی توسط اسرائیل

22 خرداد 1390

دبیر کل اتحادیه کارگری فلسطین تصریح کرده است که سران رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست خصمانه خود، برای مبتلا کردن کارگران فلسطینی شاغل در مناطق اشغالی به بیماری ایدز، 150 دختر ناقل این ویروس را از روسیه به فلسطین اشغالی وارد کرده‌اند  .

  «iranpn.com  »: به گزارش از شبکه خبری العالم، " شاهر سعد"،‌ دبیر کل اتحادیه کارگری فلسطین گفت: اخباری در دست داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی برای مبتلا کردن کارگران فلسطینی شاغل در مناطق اشغالی ، به بیماری ایدز ؛ ۱۵۰دختر ناقل این بیماری را از روسیه به اسراییل آورده است و ما در حال بررسی و صحت این اخبار هستیم.


وی افزود: این موضوع بسیار مهم و خطرناک است و نمی‌توان در قبال آن سکوت کرد و اگر صحت آن اثبات شود ، اتحادیه سندیکاهای کارگری فلسطین به سازمان بین‌المللی کار و سازمان‌های حقوق بشری و در صورت لزوم به دادگاه بین المللی لاهه شکایت خواهد کرد.

 شاهر سعد با بیان اینکه قصد صهیونیست‌ها از به کارگیری این دختران آلوده ، مبتلا کردن کارگران فلسطینی است که در مناطق اشغالی داخل خط سبز به مدت چندین روز برای کار باقی می‌مانند، خاطر نشان کرد : هیچ نگرانی برای کارگران فلسطینی در این خصوص وجود ندارد، زیرا کارگران فلسطینی به اصول و ارزش‌های ملی و اسلامی خود پایبندند و فقط برای کار به مناطق اسراییلی می‌روند و تنها دغدغه آنان تامین قوت روزانه است و به مسائل حاشیه‌ای هیچ اهمیتی نمی‌دهند.

 منابع رسانه‌ای پیش از این خبر داده بودند که نیروهای امنیتی روسیه موفق شدند سه تن را دستگیر کنند که نفر اول دلالی روسی‌الاصل بود که ماموریت او یافتن دختران آلوده به بیماری ایدز برای رساندن آنها به شخص دوم بود. شخص دوم یک اسراییلی و مسوول سازمان موساد است و ماموریت او اعزام این دختران به اسراییل در چارچوب فعالیت سازمان موساد بود.

بر پایه این گزارش این دختران پس از رسیدن به اسراییل موظف می‌شدند که به محل کار کارگران فلسطینی در مناطق اسراییلی بروند تا با فریب، آنان را به بیماری ایدز مبتلا کنند.

منبع: رجانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد