ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

ریش و قیچی

حق اعتدال منطق فرصت(وبلاگ پسرخاله)

خاخام‌ها: عبور سگ و زن از محله‌های ما ممنوع

یک روزنامه مصری گزارش داد: برخی خاخام‌های صهیونیست بر سر در محله‌های خود نوشته‌اند که " ورود زنان و سگ‌ها به این منطقه ممنوع است ... از خیابان دیگری برای عبور استفاده کنید

از خیابان دیگری برای عبور استفاده کنید!"

به گزارش شبکه ایران به نقل از شبکه خبری العالم، نشریه وطن چاپ آمریکا، به ‌نقل از "موشه کرادى" رئیس سابق پلیس رژیم صهیونیستی گزارشی از افراط گرایی و تندروی‌های خاخام‌ها و اهالی مناطق یهودی‌نشین قدس ارائه داده است.‌

روزنامه "المصرى الیوم" نیز در شماره امروز تصریح کرد: در محله‌های این خاخام‌های تندرو تابلویی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده "ورود زنان و سگ‌ها به این محله ممنوع است ... از خیابان دیگری عبور کنید!"

این روزنامه ادامه داد: این عبارت توهین‌آمیز در تابلویی در ورودی منطقه "میئا شعاریم" دارای ساکنانی از خاخام‌های تندرو واقع در قدس اشغالی درج شده که چنین اقدامی در طول دو هفته گذشته، باعث درگیری گسترده میان گروهی از یهودیان با صهیونیست‌های تندرو در اسراییل شده است.

"رونو أورفونو" یک فعال امور زنان درگفتگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "پیدا کردن یک زن در مناطقی که یهودیان صهیونیست افراطی در آن ساکنند، کار آسانی نیست."

وی افزود: خاخام‌ها عبادات خود را با دعایی از تلمود شروع می‌کنند که می‌گوید: "خدا را شکر می‌کنم که مرا زن خلق نکرد"! خاخام‌های یهودی به شاگردان خود توصیه می‌کنند که از صحبت کردن با زنان بپرهیزند.

"باتیا لاتمان" از دیگر فعالان زنان در همین ارتباط گفت که یک بار تلاش کرده است وارد این منطقه شود و به محض رسیدن به ورودی این منطقه، صدایی از طریق بلندگو وی را از ورود برحذر داشته و یک یهودی تندرو با قدرت تمام فریاد زده که "ورود فقط برای مردان آزاد است، از جلوی چشمان ما گمشو، مگر نمی‌بینی ورود زنان و سگ‌ها ممنوع است؟!"

این زن درحالی که به چنین تبعیضی اعتراض کرده بود، با حمله گروهی از شاگردان خاخام‌ها روبرو می‌شود که او را به باد کتک می‌گیرند تا خون از دهانش جاری می‌شود و چند رهگذر او را از دست آنها نجات می‌دهند.

این زن سپس برای شکایت به پلیس مراجعه کرده و دادخواستی را علیه شاگردان خاخام‌ها تنظیم می‌کند اما هیچ یک از رهگذران حاضر نشدند که از ترسشان، علیه خاخام‌ها شهادت بدهند و هیچ اقدامی نیز از سوی پلیس علیه آنها صورت نگرفت.‌

انجمن‌های حقوقی و امور زنان این مراکز، پلیس رژیم صهیونیستی را به حمایت از خاخام‌ها و کمک به گسترش قدرت آنها در داخل اسراییل متهم کرده‌اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد